Imapla à la rencontre des enfants dans les médiathèques des Pyrénées-Orientales !

20210603 152200 minNous avons eu la chance et le plaisir d’accueillir Imapla en Catalogne Nord ! L'autrice-illustratrice de « Quatre contes d’amor : primavera, estiu, tardor, hivern », a rencontré les enfants qui ont lu son album dans le cadre duPrix du Livre Vivant en catalan, 5ème édition, sélection 3-6 ans.

Vam tenir l’oportunitat i el plaer d’acollir Imapla a Catalunya Nord. L’autora i il·lustradora de "Quatre contes d’amor: primavera, estiu, tardor, hivern", va conèixer els infants que van llegir el seu àlbum en el marc del premi del Llibre Vivent en català, 5a edició, selecció 3-6 anys.

Jeudi et vendredi 3 et 4 juin, les enfants de cinq classes bilingues et Bressola de maternelle, CP, et CE1 de Pézilla-La Rivière, Le Boulou, Céret, Argelès-Sur-Mer ont pu profiter de sa venue dans leurs médiathèques municipales.

Dijous i divendres 3 i 4 de juny, la mainada de cinc classes bilingües i Bressola, CP i CE1 de Pesillà-La Ribera, El Voló, Ceret, Argelers-de-la-Marenda van poder aprofitar la seva visita en les seves biblioteques de poble.

20210603 094931 minImapla leur a proposé un un atelier plastique autour de la création d’un arbre, en référence à son album. Des lectures ont été partagées, des sourires masqués échangés et la joie de se retrouver en médiathèque a été soulignée par toutes et tous.

Imapla els va oferir un taller plàstic al voltant de la creació d’un arbre, en referència al seu àlbum. Es van compartir lectures, es van intercanviar somriures emmascarats i tothom va subratllar l’alegria d’estar a la mediateca.

Ces rencontres, au sein des médiathèques municipales, soulignent l’implication des bibliothécaires et des professeur.e.s dans le Premi del Llibre Vivent et l’intérêt de pratiquer le catalan hors les murs de l’école. La Médiathèque Départementale vous remercie toutes et tous pour votre engagement à nos côtés!

Aquestes trobades, a les biblioteques municipals, subratllen la implicació de.ls.les bibliotecari.e.s i professor.e.s en el Premi del Llibre Vivent i l’interès per a practicar el català fora de les parets de l’escola. La Mediateca Departamental us agraeix a totes i tots pel vostre compromís al nostre costat!

20210604 104839 min

20210604 150734 min