L'illustrateur catalan Xavier Salomó à la rencontre de son public en Catalogne Nord!

20201015 150046

Xavier Salomó, l'illustrateur d’Un sopar de por, nous a fait l’honneur de venir jusqu’en Catalogne Nord rencontrer les enfants qui ont élu son album gagnant du Prix du Livre Vivant en catalan, 4ème édition, sélection 6-9 ans.
Xavier Salomó, l’il·lustrador d’Un sopar de por, ens va fer l’honor de venir a la Catalunya Nord per conèixer els infants que van escollir el seu àlbum guanyador del Premi del Llibre Vivent en català, 4a edició, selecció 6-9 anys.

Jeudi et vendredi 15 et 16 octobre, les enfants de cinq classes bilingues et Bressola de maternelle, CP, CE2 et CM2, de Thuir, Saint-Estève et Ille-sur-Têt ont eu la chance de le rencontrer dans leurs médiathèques municipales.
Dijous i divendres 15 i 16 d’octubre, els nens I les nenes de cinc classes bilingües i Bressola, CP, CE2 i CM2, de Tuïr, Sant-Esteve i Illa-de-Tet van tenir l’oportunitat de conèixer-lo a les seves biblioteques municipals.

20201016 154423

20201016 111745

L’illustrateur, porte-parole du tandem qu’il forme avec Meritxell Martí, 20201016 111745auteure des textes, avait préparé des esquissses et carnets de croquis et un atelier plastique . Toutes et tous se sont régalés de ses lectures animées, épatés par les magnifiques aquarelles et intrigués par les surprises qu’il nous a réservés.
L'il·lustrador, portaveu del tàndem que forma amb la Meritxell Martí, autora dels textos, havia preparat esbossos i quaderns i un taller de plàstica. Tothom estava encantat amb les seves lectures animades, meravellats per les magnífiques aquarel·les i intrigats per les sorpreses que ens va reservar.

Ces rencontres, au sein des médiathèques municipales, soulignent l’implication des bibliothécaires et des professeurs dans le Premi del Llibre Vivent et l’intérêt de pratiquer le catalan hors les murs de l’école. La Médiathèque Départementale vous remercie toutes et tous pour votre engagement à nos côtés!
Aquestes trobades, a les biblioteques municipals, subratllen la implicació de.ls.les bibliotecari.e.s i professor.e.s en el Premi del Llibre Vivent i l’interès per a practicar el català fora de les parets de l’escola. La Mediateca Departamental us agraeix a totes i tots pel vostre compromís al nostre costat!